اینکه دارم خورد و له میشم عایدی نداشته!
دلم گرفته و حس میکنم تو یه گرداب گیر افتادم که هر چی بیشتر تقلا میکنم بیرون آمدن
ازش ناممکن تر میشه!
خدایا برای همه چیز بینهایت شکرت!!!
......عاشقانه...ما را در سایت ......عاشقانه دنبال میکنید
برچسب: اینروزام, نویسنده: بازدید: 132 تاريخ: شنبه 13 آبان 1396 ساعت: 0:36
هنوزم که هنوزه حال خوشی از نظر فکری ندارم و فشار مشکلات و تنهایی هنوز روی روح زخمی ام
سنگینی میکنه .
با وجود این حالی که دارم هنوزم طبق علاقه ذاتیم احساس سنگ صبور بودن برای دیگران
رو در خودم احساس میکنم و تو محیطی که روزا هستم سعی میکنم مرهمی
باشم رو زخمهای دلشان!
میخندم و میخندانم اما در اصل با گریه هامه که میخندانم!
خدایا بینهایت بابت همه چیز شکرت.
......عاشقانه...ما را در سایت ......عاشقانه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 91 تاريخ: شنبه 13 آبان 1396 ساعت: 0:36
ما را در سایت ......عاشقانه دنبال میکنید
برچسب: نمیدانم, نویسنده: بازدید: 84 تاريخ: شنبه 13 آبان 1396 ساعت: 0:36
ما را در سایت ......عاشقانه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 117 تاريخ: شنبه 13 آبان 1396 ساعت: 0:36
ما را در سایت ......عاشقانه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 141 تاريخ: شنبه 13 آبان 1396 ساعت: 0:36
برا تويي كه خانه دلم رو روشن كردي و وقتي به چشمام زل ميزني تمام غم ودرد واندوه دلم رو با نگاه
زيبا ودلنشين ومهربانت از بين ميبري و منو مسخ صورت زيبا و لبخند بي نظيرت ميكني.
عزيز دلم از خدا ميخوام هميشه سالم وشاد و مثل دشت پراز گلهاي زيبا در صبحگاه بهاري با طراوت وسبز
با عمري طولاني باشي.
دختر عزيزم دوستت دارم.....
......عاشقانه...ما را در سایت ......عاشقانه دنبال میکنید
برچسب: عزيزدلم, نویسنده: بازدید: 119 تاريخ: شنبه 13 آبان 1396 ساعت: 0:36
ما را در سایت ......عاشقانه دنبال میکنید
برچسب: عاشقانه, نویسنده: بازدید: 109 تاريخ: شنبه 13 آبان 1396 ساعت: 0:36