......عاشقانه

خرید بک لینک
اینروزا همه اش خودمو به در و دیوار مشکلات میکوبم شاید یه راهی پیدا کنم اما بجز

اینکه دارم خورد و له میشم عایدی نداشته!

دلم گرفته و حس میکنم تو یه گرداب گیر افتادم که هر چی بیشتر تقلا میکنم بیرون آمدن

ازش ناممکن تر میشه!

خدایا برای همه چیز بینهایت شکرت!!!

......عاشقانه...

ما را در سایت ......عاشقانه دنبال می‌کنید

برچسب: اینروزام, نویسنده: بازدید: 132 تاريخ: شنبه 13 آبان 1396 ساعت: 0:36

هنوزم که هنوزه حال خوشی از نظر فکری ندارم و فشار مشکلات و تنهایی هنوز روی روح زخمی ام

سنگینی میکنه .

با وجود این حالی که دارم هنوزم طبق علاقه ذاتیم احساس سنگ صبور بودن برای دیگران

رو در خودم احساس میکنم و تو محیطی که روزا هستم سعی میکنم مرهمی

باشم رو زخمهای دلشان!

میخندم و میخندانم اما در اصل با گریه هامه که میخندانم!

خدایا بینهایت بابت همه چیز شکرت.

......عاشقانه...

ما را در سایت ......عاشقانه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 91 تاريخ: شنبه 13 آبان 1396 ساعت: 0:36

واقعا نمیدانم چه باید بگم؟نمیدانم چوب چه کارم را میخورم؟اصلا نمیدانم باید بزارم پای چوب کار خودم یا پای نامردی و حیوان صفتی یه آدم دیگر!؟فقط یه چیز رو خیلی خوب میدانم و اون چرا و بازم چرا و هی چرا و چرا و آخه چرا و اینکه دلیلاین نامردی رو نمیفهمم و ......عاشقانه...

ما را در سایت ......عاشقانه دنبال می‌کنید

برچسب: نمیدانم, نویسنده: بازدید: 84 تاريخ: شنبه 13 آبان 1396 ساعت: 0:36

خدایا شکرت درد دلم شکایت از تو نیست .نمیدانم از کجا بگم و چطور حرف بزنم که همه حرفام توش خلاصه شده باشه!خیلی ساده میگم آخه چرا شاد بودن من باعث آزار دیگرانه؟!!حتی کمی شاد بودنم اونم در حالیکه به همه مهر میورزم وسعی میکنم مهربان باشم در کمال صداقتو صم ......عاشقانه...

ما را در سایت ......عاشقانه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 117 تاريخ: شنبه 13 آبان 1396 ساعت: 0:36

خیلی وقتا تو تنهاییهام دلم میخواد یکی باشه باهاش حرف بزنم اما تو اون لحظات که حرفها و دلتنگیهامدارن خفه ام میکنن کسی نیست .ناچارا تو این لحظات که کم هم نیستن با خودم حرف میزنم البته همیشه سعی میکنم حواسمباشه تو جاهای عمومی بلند بلند با خودم حرف نزنم ......عاشقانه...

ما را در سایت ......عاشقانه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 141 تاريخ: شنبه 13 آبان 1396 ساعت: 0:36

خدا رو بينهايت شاكرم براي تو

برا تويي كه خانه دلم رو روشن كردي و وقتي به چشمام زل ميزني تمام غم ودرد واندوه دلم رو با نگاه

زيبا ودلنشين ومهربانت از بين ميبري و منو مسخ صورت زيبا و لبخند بي نظيرت ميكني.

عزيز دلم از خدا ميخوام هميشه سالم وشاد و مثل دشت پراز گلهاي زيبا در صبحگاه بهاري با طراوت وسبز

با عمري طولاني باشي.

دختر عزيزم دوستت دارم.....

......عاشقانه...

ما را در سایت ......عاشقانه دنبال می‌کنید

برچسب: عزيزدلم, نویسنده: بازدید: 119 تاريخ: شنبه 13 آبان 1396 ساعت: 0:36

دختر عزیز و مهربانم عاشقانه دوستت دارم و از خداوند مهربان عاجزانه میخوام که درپناه خودش در عافیت ونیکبختی عاقبت بخیر باشی خیلی دوستت دارم گل عزیزم ......عاشقانه...

ما را در سایت ......عاشقانه دنبال می‌کنید

برچسب: عاشقانه, نویسنده: بازدید: 109 تاريخ: شنبه 13 آبان 1396 ساعت: 0:36

صفحه بندی